♥♥1♥♥
 
Simorgh

خدايا ممنون ک فرصت داشتن يه روز خوب ديگه رو بهم دادي.
روز خيلي خوب يا بدي نبود درکل حدود 30 درصد از خودم راضيم. خداجون من خيلي دوس دارم بهت نزديک شم و تمام سعيمو ميکنم. دارم کم کم نمازامو سرسخت تر پيگيري ميکنم.
اميدوارم بتونم خيلي بهتر از ايني ک هستم باشم.
بعضي وقتا خيلي ميزونم ولي گاهيم تنفر کل وجودمو ميگيره. البته ن تنفر از بنده هات، تنفر از خودم ک نميتونم دل تو و بنده هاتو ب دست بيارم. ازم قافل نباش خدا.
ممنونتم



نظرات شما عزیزان:

.......
ساعت22:57---22 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)

aramesh
ساعت22:54---22 تير 1392
سلام چرا فکر میکنی به درد کسی نمیخوره ؟

به منم سر بزن و نظرتو بگو یادت باشه چند تا صفحه دیگه وبلاگمو هم بخونی خداحافظ
سلام چشم حتما سعي ميکنم ب وبلاگت سر بزنم آبجي گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 22 تير 1392برچسب:♥♥1♥♥, :: 22:42
lonesome

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید سلام به دوستاي گلم. مطالب اين وبلاگ احتمالا ب درد کسي نميخوره چون خاطرات درپيت خودمو توش مينويسم! البته سعي ميکنم مطالب قشنگي هم ک ب زندگي و خاطرات و احساسم مربوط باشه بذارم ک شايد اونا ب درد شما بخوره. در کل اگه از مطلبي يا عکسي خوشم بياد ميذارمش تو وبلاگم هرچند تکراري باشه. خوشحال ميشم نظر شما رو هم بدونم. اگه خعلي درپيت مينويسم و حالت بد شد حق توهين نداري چون وبلاگ خودمه عشقي مطلب ميذارم. در واقع اين دفتر خاطراتمه پ يا نخونش يا ميخوني نظر هوايي نده نظرت کاربردي باشه! ديگههههه..... فعلا همين! ♥♥♥♥ موفق باشي دوست خوبم ♥♥♥
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Simorgh و آدرس faraz72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 50932
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1